TAÇ’a Dair

TAÇ, 40 yılı aşkın deneyimi ile Türkiye’nin lider ev tekstil markası olarak varlığını sürdürüyor…

Türkiye’deki tüm evlere TAÇ markası ile dokunmak, Zorlu Tekstil Grubu için büyük bir mutluluk ve gurur kaynağı…

Bugün, ev tekstil modasına öncülük eden TAÇ markasının temelleri 1950’li yılların başında ev tekstilinin geleneksel merkezlerinden biri olan Denizli Babadağ’da atıldı. Ev dekorasyon sanatına gönülden bağlı olan Zorlu Ailesi, üstün kalitesi ve zengin ürün çeşitliliğiyle tüketicisinin yüksek beğenisini kazanan ürünlerini, 1980 yılında TAÇ markası adı altında birleştirdi. 1997 yılına kadar daha çok iç piyasada faaliyet gösteren TAÇ, bu tarihte Zorluteks Tekstil tesislerinin kurulmasıyla kapasitesini artırdı, ihracata başladı. Avrupa’nın en büyük ve en son teknolojiyle çalışan entegre üretim tesisleri ve üretim aşamasında, “kaliteden sıfır taviz” ilkesiyle Avrupa markalarıyla rekabet edebilen TAÇ, bugün yurt içi ve yurt dışı pazarlarda toplam 700 milyon nüfuslu bölgede pazar lideridir.

Bugün Zorlu Tekstil Grubu’nun en büyük markası olan TAÇ, perdeden nevresime, yatak örtüsünden havluya, battaniyeden lisanslı ürünlere kadar uzanan geniş bir ürün gamını içermektedir. TAÇ, Türkiye’de 500’e yakın konsept mağazası ve farklı satış noktaları aracılığı ile toplam 1500 noktada, dünyada ise 30’a yakın ülkede kendi konsept mağazaları da içerisinde olmak üzere bir çok satış noktasından tüketicilere ulaşmaktadır.

TAÇ markalı ürünler hem kaliteleri, hem de özellikle yılda iki kez sunulan yeni koleksiyonları ile tüketicilerin beklentilerini en iyi şekilde karşılamaktadır. Ürün gruplarının çeşitliliği sonucunda çok farklı tarzlara hitap eden TAÇ markası, AR-GE ve desen çalışmalarına büyük yatırımlar yaparak koleksiyonlarını uluslararası trendsetterlar ile işbirliği içerisinde yaratmaktadır. TAÇ, bir yandan yeni trendleri yansıtan ürünleri diğer yandan çeyizlik olarak yıllarca eskimeyecek klasik ürünleri içeren, çok zengin bir koleksiyon sunmaktadır.

TAÇ ürünlerinin üretildiği tesislerin kalite standartları, uluslararası kurumlar tarafından verilen sertifikalarla da tanınmaktadır. Ayrıca TAÇ, dünyanın ilk ve tek markalaşma programı olan TURQUALITY kapsamındaki markalar arasında yer almaktadır.

Yapılan marka araştırmaları sonucunda %100 toplam marka bilinirliğine sahip olan TAÇ’ın bu başarının altında, sunulan kaliteye oranla oldukça hesaplı fiyat politikası, geniş satış ağıyla kolay ulaşılabilirliği gibi uygulamalarla hayata geçirilen %100 müşteri mutluluğu ilkesi yatmaktadır. Fabrika ve pazarlama bölümünde görev alan 100’ü aşkın AR-GE ve ÜR-GE çalışanı ile TAÇ, en yeni, en modern, en kaliteli ürünleri; bu kaliteye uygun makul fiyatlarla tüketicilerle buluşturmayı sürdürüyor.