TAÇ’a Dair

TAÇ’a Dair

TAÇ, 40 yılı aşkın deneyimi ile Türkiye’deki ev tekstili sektörünün lider markasıdır. TAÇ’ın temelleri, ev tekstilinin geleneksel merkezlerinden biri olan Denizli Babadağ’da atılmıştır. Ev dekorasyon sanatına gönülden bağlı olan Zorlu Ailesi, üstün kalitesi ve zengin ürün çeşitliliğiyle tüketicisinin yüksek beğenisini kazanan ürünlerini  1974 yılında TAÇ markası altında birleştirmiştir.

1997 yılına kadar daha çok iç piyasada faaliyet gösteren TAÇ, bu tarihte Zorluteks Tekstil tesislerinin devreye girmesiyle kapasitesini artırmış ve ihracata başlamıştır. Avrupa’nın en büyük ve en son teknolojiyle çalışan entegre üretim tesisleri ve üretim aşamasında tüm ayrıntılara dikkat edilen, kaliteden sıfır taviz ilkesiyle Avrupa markalarıyla rekabet edebilen TAÇ bugün yurt içinde olduğu gibi bölge ülkelerde liderliğini sürdürmektedir.

TAÇ ürünlerinin üretildiği tesislerin kalite standartları, uluslararası kurumlar tarafından verilen sertifikalarla da tanınmıştır.

Dünyayı çok yakından takip eden TAÇ, global çapta edindiği trend yönergelerini, Türkiye pazarına ve müşteri ihtiyaçlarına göre yorumlayıp, trend ürünleri tüketicilerle buluşturmaktadır. Yeni ve farklı olanın peşinden giden TAÇ’ın Ürün Tasarım Ekibi, bu strateji doğrultusunda insanların hayat tarzına, duygularına hitap eden ürün tasarımlarına imza atmaktadır. Trend araştırmaları ve fuarlar sonucunda edindikleri tecrübe ile ortaya çıkan temalar ile renk, desen ve kumaş kalitelerini ilişkilendirip, tasarım hikâyelerini yaratmaktadırlar. İtalya, Fransa ve Avrupa’nın farklı desen tasarım stüdyolarından aldıkları desenlerle zenginleştirdikleri koleksiyonlarını, baskı, dokuma, brode ve örme alanlarında tasarlayıp üreterek ev tekstili mağazalarına yepyeni koleksiyonlar olarak sunmaktadırlar.

Bu kapsamda daha fazla proje üretmek ve var olan projeleri geliştirmek amacıyla TAÇ’ın İstanbul genel merkezindeki Ar-Ge bölümü; Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından onaylı bir Tasarım Merkezi haline gelmiştir. Yılda iki kez sunulan yeni koleksiyonları ile tüketicilerin beklentilerini en iyi şekilde yöneten TAÇ, AR-GE ve desen çalışmalarına büyük yatırımlar yaparken koleksiyonlarını uluslararası trendsetterlar ile işbirliği içerisinde yaratmaktır.

Bugün Zorlu Tekstil Grubu’nun en büyük markası olan TAÇ, perdeden nevresime, yatak örtüsünden havluya, bebek koleksiyonundan lisanslı ürünlere kadar uzanan geniş ürün yelpazesine sahiptir. TAÇ’ın, Türkiye’de 500’e yakın konsept mağazası bulunurken, 1800 farklı satış noktasında da hizmet vermektedir. Dünyada ise 20’ye yakın ülkede 118 mağaza ve 671 satış noktasında tüketicilere ulaşmaktadır.

2015 yılında yapılan Ipsos Marka Sağlığı Araştırmasına göre toplam yüzde 99 marka bilinirliğine sahip olan TAÇ, beğeni kategorisinde yüzde 66’lık bir değere sahiptir. TAÇ hem beğeni hem de favori marka göstergesinde rakiplerine göre lider marka olarak konumlanırken marka değer açısından da Pazar lideridir. 2017 yılında Media Cat dergisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin en sevilen markası aratırmasında TAÇ, ev tekstili kategorisinde Türkiye’nin Lovemark’ı seçilirken, aynı yıl Türkiye’nin süper markalarının belirlendiği Superbrands 2017’de TAÇ, Türkiye’nin Süper Markası ünvanını almıştır.

Bu başarının altında, üstün kalite, geniş satış ağı, kolay ulaşılabilirlik gibi uygulamalarla hayata geçirilen yüzde 100 müşteri mutluluğu ilkesi yatmaktadır.

Markalar dünyadaki değişimlere uyum sağladıkları, teknolojiyi takip ettikleri sürece varlıklarını sürdürebilir. Türkiye’nin en sevilen markası TAÇ, kullandığı teknoloji, ürettiği ürünler ile sektörün gerekliliklerini yerine getirmektedir. Ürünler bir yandan Türk kültürünü yansıtırken, diğer yandan inovatif özellikleriyle de tüketicinin hayatını kolaylaştırmaktadır. Fabrika ve pazarlama bölümünde görev alan 100’ü aşkın AR-GE ve ÜR-GE ekibi son teknolojiyi kullanılarak sürekli yeni ve özellikli ürünler ortaya çıkarmaktadır. TAÇ markası bu sayede en yeni, en modern, en kaliteli ürünleri; tüketicileriyle buluşturmayı sürdürecektir.