SIK SORULANLAR

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim ?Göster

İnternet sitemizden alışveriş yapabilmek için sitemize üye olmanız gerekmektedir. İnternet sitemizden yapacağınız alışverişlerde, üyelik bilgileriniz öncelikli olacağı için site üye olmayanlara alışveriş imkânı sağlanamayacaktır.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Üye olmak ücretli midir?Göster

Sitemize üye olmak ücretsizdir.Sipariş verebilmek, indirim, kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın 

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Taç online satış sitesinde yapılan farklı indirim kampanyaları birleştirilerek aynı alışveriş için kullanılabilir mi?Göster

TAÇ online satış sitesinde yapılan iki yada daha fazla indirim aynı alışveriş için birleştirilerek kullanılamaz. 

Taç online satış sitesinde özel indirim kampanyalarında ve fırsat ürünlerinde ekstradan Taç Kart ve benzeri indirimler birleştirilerek kullanılmaz.


Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Online satış sitenizle, mağaza satış fiyatlarınız arasında fark var mı?Göster

Mağazalarımızdan farklı olarak, yukarıda da belirtildiği gibi, TAÇ kart ile yapacağınız ilk alışverişinizden sonra % 5 indirim hakkından yararlanabilirsiniz. Ayrıca TAÇ kart sahiplerine sonraki alışverişlerinde ekstra %5 indirim daha kazanırsınız.


Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Yurt içi ve yurt dışı gönderimlerinde kargo ücreti var mı?Göster

Yurt içinde her noktaya kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır.Yurt dışı siparişlerinde ise ürün başına 40 TL kargo bedeli, sipariş veren tarafından karşılanmaktadır.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Alışveriş yaptım ama faturam gelmedi, ne yapmalıyım? (*)Göster

Faturanızın elinize geçmediği durumlarda,lütfen info@tac.com.tr adresine mail atarak ya da 444 4 822 numaralı hattan bize ulaşın.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Sitede bulunan tüm ürünler için yurt dışından sipariş verilebiliyor mu?Göster

Yurtdışına gönderimi yapılabilen ürünlerin detay sayfasında ‘’Yurtdışına gönderilebilir’’ ibaresi vardır. Bu ürünler haricindeki ürünlerin yurt dışına gönderimi yapılmamaktadır.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Yurtdışında hangi ülkelerden alışveriş yapabilirim?Göster

Almanya, Avusturya, Belçika, Bulgaristan, Danimarka, Fransa, Hollanda, İngiltere, İrlanda, İsviçre, İtalya, Lihtenştayn, Lüksemburg, Monako, Andora, Finlandiya, İspanya, İsveç, Kanarya adaları, Malta, Norveç, Portekiz, Yunanistan ülkelerinden alışveriş yapabilirsiniz.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Alışveriş Sepeti nedir?Göster

İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce, sepetinizdekilere ekleme, çıkarma yapabilir ve adetlerini değiştirebilirsiniz.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım?Göster

Sayfamızda siparişleriniz Banka Havalesi ve kredi kartı ile alınmaktadır.

1) Banka havalesi ile vermiş olduğunuz siparişlerde, size belirtilen banka hesap numaralarından herhangi birine 3 (üç) iş günü içinde ödeme yapmanız gerekmektedir. Ödeme işlemi sırasında açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmayı lütfen unutmayınız.

2) Kredi kartı ile vermiş olduğunuz siparişlerde herhangi bir işlem yapmanıza gerek yoktur. E-mail adresinize siparişinizin durumu ile ilgili bilgiler ulaşacaktır ya da müşteri hizmetlerimiz sizi telefon / e-mail yolu ile bilgilendireceklerdir.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım?Göster

Sayfamızdan Banka havalesi ve kredi kartı ile alışveriş yapabilirsiniz. İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca ünlü güvenlik kuruluşu olan Global sign tarafından korunmaktadır 128 bit’lik SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin dışınızda kimse görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz anda numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dahil olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece siz ve banka arasındadır.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
www.tac.com.tr Zorlu Holding’e ait bir site midir?Göster

www.tac.com.tr  sitesi Zorlu Holding’e ait, Zorlu kalite ve güvencesiyle hizmet veren bir sitedir.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Ürünlerinizin yıkama talimatları var mıdır?Göster

Zorlu Tekstil ürünlerimizin hepsinde etiket bulunmakta ve etiket üzerinde yıkama talimatlarımız yer almaktadır. Ürünlerimizin kullanılmadan önce yıkanmasını tavsiye etmekteyiz

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Mağazalarınızın adres ve telefon bilgilerine nereden ulaşabiliriz?Göster

Mağazalarımızın adres ve telefon bilgilerine www.tac.com.tr sitemizde yer alan “satış noktaları “ ilgili alanından ya da 444 4 822 nolu müşteri danışma hattımızdan bilgi alabilirsiniz.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
İnternet sitesinden aldığımız ürünleri Taç mağazalarından değiştirebiliyor muyuz?Göster

İnternet sitemizden almış olduğunuz ürünlerin değişimleri Taç mağazalarında gerçekleştirilmemektedir. Siparişinizin ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde 444 4 822 nolu müşteri danışma hattımızı arayarak değişim talebinizi iletebilirsiniz.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Siparişim kaç gün içersinde elime ulaşır? (*)Göster

İstanbul içi en geç 3 İstanbul dışı en geç 5 iş günü içinde siparişiniz elinize ulaşacaktır.


Aradığım Cevabı Bulamıyorum
Taksitli alışveriş yapabilir miyim?Göster

Garanti Bankası, İş Bankası, Akbank, Finansbank, HSBC, YapıKredi Bankası ve Bank Asya kredi kartlarına 9 aya kadar peşin fiyatına taksit uygulanmaktadır. Diğer bankalarla da çok kısa bir zamanda taksit seçenekleri hizmete girecektir.

Aradığım Cevabı Bulamıyorum